Όπως τόσοι άλλοι, είμαι μια μαμά που παρέα μ’ ένα μπαμπά, μεγαλώνω δυο παιδιά στη Θεσσαλονίκη. Ούτε εγώ, όπως τόσοι άλλοι, ήξερα τι μου γινότανε όταν ξεκίνησε η όλη ιστορία, αλλά πιστεύω πως με – αρκετή – καλή διάθεση κι όσα εφόδια έχω στη διάθεσή μου, κάνω όσα περισσότερα μπορώ.

Να σου πω, απ’ το να μην ξέρεις τι σου γίνεται και ν’ αναρωτιέσαι τι ‘ναι αυτό που σου ‘πεσε στο κεφάλι, μέχρι το να χρησιμοποιείς ένα αλουμινένιο ταψάκι και τα χαρτόνια από τα τελειωμένα ρολά κουζίνας για ν’ αναπαραστήσεις το σόναρ που χρησιμοποιεί το δελφίνι, ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος. Και σ’ αυτό όμως, στην προσπάθεια, στην όρεξη, στην ανησυχία να μάθεις όλα και να τα μάθεις μαζί με το παιδί, εξέπληξα τον εαυτό μου, όπως φαντάζομαι κι εσύ.

Και τώρα, μετά τα χουζούρια του καλοκαιριού, τα μπάνια, αλλά και τις ατελείωτες, συνεχόμενες ώρες με τα παιδιά, μια ακόμη σχολική χρονιά αρχίζει. Δε θα «μασήσω» όμως, γιατί όπως με τόσα άλλα από τότε που γίναμε γονείς, έτσι κι αυτό μπορώ και θα τα καταφέρω.

first day

Καλή Σχολική Χρονιά!

